top of page
DDS_6058j2k1920_2 (1).jpg

TP MAKEUP

Képes és videós tartalmak, nyilvános szereplések, oktatások

Takács Petra | kozmetikus, profi sminkes, influenszer

  • Facebook - TP Makeup
  • Instagram - TP Makeup
  • TikTok - TP Makeup
  • Youtube - TP Makeup

RÓLAM

Avagy a TP Makeup története

A TP Makeup, mint brand először 2018-ban pattant ki a fejemből, amikor a nappalim sarkában létrehoztam a kis smink sarkomat és gondolva egy nagyot úgy döntöttem, hogy adok magamnak egy évet... Egy évet arra, hogy kiderüljön, van e helyem a sminkes szakmában, social media jelenlétem ekkor még csak annyiban teljesedett ki, hogy kitűztem magamnak egy 50 napos smink kihívást, ahol 50 napon keresztül minden nap egy másik sminket posztoltam a Facebook oldalamra. Ez jó taktikának bizonyult, de még így is először csak a 8 órás projekt menedzseri állásom mellett kezdtem el fogadni a vendégeimet, ami 2019-re annyira kinőtte magát, hogy tudtam egy szalont bérelni Pécs belvárosában. Ám ahogy belejöttem volna 2020-ban jött a Covid, amikor hónapokra bezártak minket. A szépségiparban uralkodó általános pánikhelyzeten sajátos módon kerekedtem felül: a félretett pénzemből vettem egy videókamerát  és elkezdtem  YouTube videókat gyártani, a már "jól bejáratott" TP Makeup néven. Eleinte csak sminkes tartalmak készültek, de hamar beszippantott a tudatos bőrápolás világa is, így 2021-ben beiratkoztam egy OKJ-s Kozmetikusi képzésre, illetve elkezdtem ilyen témában is tartalmakat gyártani. Azóta a YouTube és a Facebook mellett már jelen vagyok az Instagramon és a TikTok-on is, a követőim összesített száma meghaladja a 170 000-et.

 

A klasszikus social media mellett az évek alatt volt lehetőségem számtalan oktatást és prezentációt, valamint előadást tartani, olyan nagy cégek tiszteltek meg a bizalmukkal, mint a dm Magyarország, a Rossmann, a Revox, a Skinsmart, az Elyn's Lab, de együttműködő partnereim között van számtalan sminkmárka is, mint a Max Factor, a Bourjois, a Rimmel, az Inglot, az IT Cosmetic és még sorolhatnám. A tudatos bőrápolás fontosságát hirdettem már a Kossuth Rádió műsorában, de készített velem egy rövid interjú a Fókusz is. 

Rendkívül hálás vagyok a követőimnek, hogy mindezt lehetővé tették a számomra és igyekszem mindig transzparens, megbízható és szakmai lenni, hiszen tudom, hogy azzal a bizalmmal, amit tőlük kaptam sosem szabad visszaélni.

AMIKRE BÜSZKE VAGYOK

KÖVETŐIM

Egy olyan tábor, ahol ugyan nem ismerek személyesen mindenkit, mégis mindenki ugyanolyan fontos a számomra.

TikTok
119 000 követő

youtube (1).png

YouTube
34 200 követő

Instagram
28 000 követő

Facebook
5 900 követő

bottom of page