IDŐPONT FOGLALÁS

Időpont lemondási feltételek:

Az időpont lemondása csak és kizárólag telefonon történhet, a 06 20 551 7754-es számon történő hívás, vagy az arra küldött SMS formájában. Ha írásban történik a lemondás (SMS formájában), akkor abban meg kell jelölni a lemondani kívánt szolgáltatás pontos időpontját, illetve az azt foglaló személy nevét is. Közösségi média felületeken (Facebook, Instagram stb.) üzenetben történő időpont lemondás nem minősül lemondásnak, csak az SMS-ben vagy a telefonon történő!

1. Amennyiben az időpontot foglaló személy mondja le az időpontot:

- Amennyiben az időpontot foglaló személy az adott szolgáltatásra foglalt időpontját annak kezdetétől számított 36 órán túl mondja le, úgy lemondási kötbér felszámolásra nem kerül.

- Amennyiben az időpontot foglaló személy az adott szolgáltatásra foglalt időpontját annak kezdetétől számított 36-24 óra között mondja le, úgy a szolgáltatás árának 25%-a számítódik fel lemondási kötbér gyanánt.

- Amennyiben az időpontot foglaló személy az adott szolgáltatásra foglalt időpontját annak kezdetétől számított 24 órán belül mondja le, úgy a szolgáltatás árának 50%-a számítódik fel lemondási kötbér gyanánt.

- Amennyiben az időpontot foglaló személy az adott szolgáltatásra foglalt időpontját egyáltalán nem mondja le, viszont a foglalt időponton nem jelenik meg, úgy a szolgáltatás árának 100%-a számítódik fel lemondási kötbér gyanánt.

 

2. Amennyiben a szolgáltatást nyújtó személy mondja le az időpontot:

- Amennyiben a szolgáltatást nyújtó személy az adott szolgáltatásra foglalt időpontot annak kezdetétől számított 36 órán túl mondja le, úgy a következő szolgáltatásnál kedvezmény felszámolásra nem kerül.

- Amennyiben a szolgáltatást nyújtó személy az adott szolgáltatásra foglalt időpontot annak kezdetétől számított 36-24 óra között mondja le, úgy a szolgáltató a következő szolgáltatásnál 25% kedvezményt biztosít a szolgáltatás árából.

- Amennyiben a szolgáltatást nyújtó személy az adott szolgáltatásra foglalt időpontot annak kezdetétől számított 24 órán belül mondja le, úgy a szolgáltató a következő szolgáltatásnál 50% kedvezményt biztosít a szolgáltatás árából.

- Amennyiben a szolgáltatást nyújtó személy az adott szolgáltatásra foglalt időpontot nem mondja le, viszont a szolgáltatás időpontjában nem jelenik meg, úgy a szolgáltató a következő szolgáltatásnál 100% kedvezményt biztosít a szolgáltatás árából, tehát ingyen végzi a szolgáltatást.